Forum - The Sexiest Forum on the net - NewTransNudes

User not found

Joined
Last login
View full profile

User not found

age
NN Network:  
Heterosexual
Lesbian
Gay
TV / TG / CD
Live Cams
orsm.net
Free photo hosting
view:    desktop  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
Help / Support | Settings | View or Edit your profile
Member Since: 1-Oct-07
Location: NL
Posts: 2
Forum Level:
Just getting started
How it started....
Gedonder met broekjes

Toen ik Greta belde voor een afspraak, nodigde ze me uit bij haar te komen en gaf me haar adres door. Ik was me nog niet echt bewust wat ik zou kunnen verwachten.
Eenmaal in haar kamer gekomen zag ik deze bezaaid was met duizenden onderjurken, jupons, onderbroekjes en onderbroeken, bustehouders, step-ins, in diverse kleuren en maten. Die had ze in tweedehands winkeltjes gekocht in de laatste twee jaren. Greta vroeg aan me, me helemaal uit te kleden dan zou zij dat ook doen. Nadat we beiden helemaal naakt waren pakte ze mijn handen trok me op de grond. We gingen zitten op een zachte tapijt van nylon, satijn en zijde zelfs. Ze graaide in de hoop ondergoed en warrelde het boven mijn hoofd uit. Ik ging liggen en zij gooide nog meer zaligmakende lingerie over me heen. Door de verschillende stoffen begon ze over mijn lichaam te wrijven. Mijn lul was inmiddels keihard geworden en stak dwars door een aantal onderjurkjes heen. Toen zocht Greta allemaal broekjes uit de stapel en trok ze een voor een aan. Na wel vijftig broekjes begon ze mij de wat grote taillebroekjes en directoires aan te trekken. Af en toe drukte ze me een kruisje onder mijn neus en snoof ik verrukt de intieme kutluchtjes op. Deze broekjes had Greta allemaal al eens gedragen zonder ze daarna uit te wassen.
Ik voelde dat er al flink wat geil uit mijn pik was gekomen en zei dat tegen haar. Ze pakte een grote nylon onderbroek en veegde haar kut er mee af en liet me zien hoe nat het broekje was geworden. Daarna viste ze mijn lul uit de vele broekjes en veegde hem droog met hetzelfde broekje. Ze legde het over mijn gezicht met het natte gedeelte tegen mijn neus en lippen en kwam bovenop me liggen. Zij drukte haar neus en haar lippen tegen het broekje en fluisterde dat we aan het broekje moesten snuiven en likken.
Onder heftige bewegingen met onze onderlijven, verpakt in tientallen broekjes, likkend en snuivend aan ons eigen geil, kwamen we bijna tegelijkertijd klaar. Ik spoot mijn sperma door vijfentwintig lagen nylon en zij deed niet voor me onder. We kwamen weer een beetje bij en pelden elkaars broekjes langzaam uit, totdat we bij de natte exemplaren kwamen. Zij begon verwoed met haar gezicht tegen mijn spermabroekjes aan te wroeten en duwde haar kletsnatte kruisje tegen mijn neus. Na enkele minuten trok Greta mijn broekjes uit en duwde de meest natte tegen mijn lippen en zei me m'n mond te openen en mijn eigen sperma uit het broekje te likken.
Wederom had ik een erectie en begon gretig te likken. De andere natte broekjes wikkelde ze om mijn pik en begon me af te trekken. Na geruime tijd kwam ik weer klaar. Greta vouwde de broekjes open en likte mijn laatste lading op. Al vingerend en likkend kwam ook zij weer klaar.
Kort daarop pieste ze met een verheerlijkt gezicht over de broekjes.

If this thread breaks our rules please 
Member Since: 30-Mar-17
Location: GB
Posts: 14
Forum Level:
Just getting started
Translation -

2814/5000
Thunder with pants

When I called Greta for an appointment, she invited me to come to her and gave me her address. I was not really aware of what to expect.
Once in her room, I saw this was littered with thousands of undercoats, jupons, underpants and underpants, bras, step-ins, in various colors and sizes. She had bought them in second-hand shops in the last two years. Greta asked me to undress completely, she would. After we both were completely naked she grabbed my hands pulled me to the floor. We sat down on a soft carpet of nylon, satin and silk even. She hopped into the pile of underwear and tore it over my head. I lay down and she threw over me more soothing lingerie. She started rubbing my body through the different substances. My dick was now hard and crossed straight through a number of slip dresses. Then Greta sought out all the trousers from the pile and pulled them one by one. After fifty pants, she started to put on the somewhat large waist pants and accessories. Occasionally she pushed me a cross under my nose and I snorted the intimate pussy smells. These pants Greta had all worn once without washing them out afterwards.
I felt that a lot of horny out of my cock had come and said to her. She grabbed a big nylon underpants and wiped her cunt with it and showed me how wet the pants had become. Then she fished my dick from the many pants and wiped him dry with the same pants. She laid it over my face with the wet part against my nose and lips and lay on top of me. She pressed her nose and lips against the shorts and whispered that we had to sniff and lick the pants.
Under heavy movements with our lower bodies, wrapped in dozens of shorts, licking and sniffing our own horny, we almost finished at the same time. I sprayed my sperm through twenty-five layers of nylon and she did not settle for me. We came back a bit and peeled each other's pants slowly, until we came to the wet ones. She frantically started to scratch her face against my sperm-bottoms and pushed her drenched cross against my nose. After a few minutes Greta pulled off my pants and pushed the most wet against my lips and told me to open my mouth and lick my own sperm out of the pants.
Again I had an erection and started to lick eagerly. The other wet pants she wrapped around my cock and started to pull me off. After a long time I came again. Greta folded the pants open and licked my last load. Fingering and licking, she came again.
Shortly afterwards she smiled with a glorified face over the pants.

If this reply breaks our rules please 

Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | Epoch Billing Support | Privacy Policy | DMCA / Takedown Request
18 U.S.C. 2257 Record-Keeping Requirements Compliance Statement
Page generated in 0.42 seconds